Drevenákrajina.sk
Reklamácie

Reklamácia a vrátenie tovaru

Predtým, ako si vopred prečítate podmienky týkajúce sa vrátenia a reklamácie, vyplňte formulár, ktorý je uvedený nižšie. Zašlite ho na našu e-mailovú adresu alebo pripojte k balíku s vráteným tovarom.

Vrátený nábytok starostlivo zabalte. Pamätajte, že nábytok nemôžete montovať, musí byť nenarušený. Balík by mal byť zabezpečený rovnakým spôsobom, ako sme ho zabalili.

Vami odoslaný tovar skontrolujeme, podotýkame musi obsahovať všetky prvky. Ak overíme úplnosť produktu, peniaze za objednávku vám obratom vrátime.

Na začiatok nám prosím dovoľte zdôrazniť, že sa v každom prípade snažíme pre klientov urobiť maximum a ich problematické prípady chceme vždy vyriešiť za čo najkratší čas. Detailné informácie o procese vrátenia tovaru do 14 dní alebo o reklamáciách (Práva z vadného plnenia) a podmienkach sa dočítate v našich obchodných podmienkach.

Aby sme celý proces reklamácie alebo vrátenia tovaru ešte viac urýchlili, tak sme si pre vás nižšie pripravili jednoduchý online formulár. Prostredníctvom neho môžete okamžite založiť prípad k vašej objednávke. Naši pracovníci sa mu budú v krátkom čase venovať. Veríme, že tento spôsob bude pre vás pohodlný a dostatočne prehľadný.

Formulár slúži len pre vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia alebo nahlásenie reklamácie (napr. chýbajúce diely, vadný tovar). Pre vaše otázky a špecifické problémy, ktoré sa netýkajú týchto dvoch úkonov, prosím využite klasický kontaktný formulár.

Upozorňujeme:

Produkt musí byť nezávadný, čo znamená, že v prípade ak máte záujem vrátiť nábytok nie je možné ho zmontovať. Pri spätnom zasielaní zašlite produkt späť so všetkým príslušenstvom a originálnou faktúrou alebo účtenkou.

 

nahor
Sklep jest w trybie podglądu
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium