Drevenákrajina.sk
Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Reklamácia a vrátenie tovaru

 


Než si prečítate podmienky týkajúce sa vrátenia a reklamácií tovaru, vyplňte prosím nižšie uvedený formulár. Zašlite ho prosím na našu e-mailovú adresu alebo ho priložte k balíčku s vráteným tovarom.


Vrátený nábytok starostlivo zabaľte. Nezabudnite, že nábytok nemôžete odoslať zostavený, musí byť neporušený. Balíček by mal byť zaistený rovnakým spôsobom, akým sme ho zabalili.

Vami zaslaný tovar skontrolujeme, upozorňujeme Vás však že musí obsahovať všetky náležitosti. V momente kedy overíme úplnosť výrobku, vrátime Vám peniaze za objednávku.

Na úvod nám prosím dovoľte zdôrazniť, že sa v každom prípade snažíme pre našich klientov urobiť maximum a všetky problematické prípady chceme vyriešiť pokiaľ možno v čo najkratšom čase. Podrobné informácie o postupe vrátenia tovaru do 14 dní alebo o reklamácii (Práva z chybného plnenia) spoločne s podmienkami nájdete v našich obchodných podmienkach. Aby sme celý proces reklamácie alebo vrátenia tovaru ešte viac urýchlili, pripravili sme pre Vás nižšie jednoduchý online formulár. Môžete ho použiť na okamžité podanie prípadu vrátenia tovaru či reklamácie svojej objednávky. Naši zamestnanci sa mu budú v krátkom čase venovať. Veríme, že Vám tento spôsob vrátenia tovaru alebo reklamácie bude vyhovovať a bude pre Vás dostatočne zrozumiteľný.

Formulár slúži iba na vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia alebo nahlásenie reklamácie (napr. Chýbajúce diely, chybný tovar). Pre Vaše iné otázky a špecifické problémy, ktoré sa netýkajú týchto dvoch prípadov, prosím využite klasický kontaktný formulár.

Upozornenie:
Výrobok musí byť nezávadný, čo znamená, že v prípade ak máte záujem vrátiť nám nábytok, nie je možné ho zmontovať. Pri spätnom zasielaní zašlite produkt späť spoločne so všetkým príslušenstvom a originálnou faktúrou alebo účtenkou.

 

nahor
Sklep jest w trybie podglądu
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium